تزیین سرویس بهداشتی

5/5 - (1 امتیاز)

اگر از ظاهر کلاسیک و بی روح سرویس بهداشتی خانه خسته شده اید این مقاله را بخوانید. در این مقاله به پنج راه برای تزیین سرویس بهداشتی و آینه باکس روشویی اشاره شده است که انجام هر یک از راه حل ها به زیباسازی سرویس بهداشتی کمک خواهد کرد.

تزیین سرویس بهداشتی
راه حل برای تزیین سرویس بهداشتی

5 راه حل برای تزیین سرویس بهداشتی خانه

  • همیشه فضای سرویس بهداشتی را خوشبو نگه دارید.

همیشه سعی کنید سرویس بهداشتی بوی بدی نداشته باشد. بهترین راه کار استفاده از خوشبو کننده است.

می توانید از فروشگاه ها و داروخانه ها انواع خوشبوکننده ها را تهیه کنید. ارزان ترین خوشبوکننده های سرویس بهداشتی، خوشبوکننده های قرصی هستند و اگر قصد دارید خوشبوکننده بهتری تهیه کنید می تواند از مدل های اسپری کننده خودکار استفاده کنید.

سعی کنید خوشبوکننده رایحه ملایم داشته باشد و تا حد امکان در دید نباشد به عنوان مثال می توانید در پشت کابینت روشویی آن را پنهان کنید.

  • اگر می خواهید سرویس بهداشتی مدرن و شیکی داشته باشید از کابینت روشویی استفاده کنید.

اگر با متخصص دکوراسیون مشورت کرده باشید مطئمنا کابینت روشویی را به شما پیشنهاد می کند. اگر به طور دقیق در رابطه با آن نمی دانید در ادامه با ما همراه باشید.

کابینت روشویی برای زیباسازی دستشویی
کابینت روشویی برای زیباسازی دستشویی

کابینت روشویی انواع متفاوتی دارد که شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه دست به انتخاب بزنید. به دلیل تنوع زیاد محصولات کابین روشویی قیمت های ارزان تا لوکس در بازار پیدا خواهید کرد. کابینت روشویی pvc پی وی سی امروزه به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت طرفداران زیادی پیدا کرده است.

یکی از برندهای باکیفیت کابینت روشویی الگانته کابین است که می توانید با کلیک روی نمایندگی ها از آدرس نمایندگی موجود در شهرتان اطلاع یابید.

 

تزئین کردن کابینت روشویی در سرویس بهداشتی

  • آینه برایتان مهم باشد.

برای تزیین سرویس بهداشتی خانه؛ آینه یکی از ملزومات سرویس بهداشتی است. اگر سرویس بهداشتی منزل شما آینه ی قدیمی و فرسوده ای دارد بهتر است آن را تعویض کنید و یک آینه ی مناسب تهیه کنید.

در انتخاب آینه سعی کنید کالای با کیفیت تهیه کنید تا در گذر زمان کیفیت اصلی خود را از دست ندهد. خریدن آینه و باکس را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • از گل طبیعی استفاده کنید.

به دنبال گل های آپارتمانی که برای بفا به نور زیاد نیاز ندارند بروید و یک بار هم که شده به جای گل های مصنوعی در سرویس بهداشتی از آن ها استفاده کنید.

اگر فضای سرویس بهداشتی خیلی کوچک است می توانید از گلدان های کوچک استفاده کنید در حدی که حتی شده یک کاکتوس روی روشویی کابینتی قرار دهید.

  • کاغذ دیواری رنگارنگ

اگر سرویس بهداشتی رنگ فرسودگی گرفته است و قصد تزیین سرویس بهداشتی دارید، نیاز نیست دست به تعویض کامل کاشی ها کنید. کافی است یک کاغذ دیواری رنگارنگ استفاده کنید.

کاغذدیواری برچسبی را به سلیقه خودتان انتخاب کنید و به دیوار سرویس بهداشتی بچسبانید. اگر روشویی غیرکابینتی دارید بهتر است پشت روشویی کاغذدیواری نچسبانید چون بعد از مدتی تماس با آب باعث می شود کاغذدیواری کنده شود اما اگر کابینت روشویی دارید می توانید بدون نگرانی پشت روشویی کابینتی را نیز کاغذ دیواری کاری کنید.

راه های مختلف تزئین سرویس بهداشتی در منزل

مطالب مرتبط
امروزه نوع دکوراسیون و هماهنگی بین تمامی اجزا و المان‌های قرار گرفته در دکوراسیون داخلی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای یافته است. فردی که تصمیم می‌گیرد دکوراسیون خود را در سبک کلاسیک دیزاین کند حتی خرید روشویی کابینتی خود را با ویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک انتخاب و خریداری می‌کند.
دیدگاه‌ها

3 پاسخ

  1. استفاده از آینه و باکس رو به همه پیشنهاد میکنم بی نظیره و همچنین خیلی هم کاربردی

  2. استفاده از گل های آپارتمانی تو سرویس بهداشتی خیلی خوبه خودم از کاکتوس های مختلف استفاده میکنم کابینت روشویی هم تازه خرید کردم. تو زیبایی سرویس بهداشتی خیلی تاثیر داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب