مدل های کابینت روشویی ایرانی و خارجی

مدل کابینت روشویی خارجی ملودی
با امتیاز دادن به این مقاله ما را یاری نمایید.

کابینت روشویی در زیبایی دکوراسیون حمام و توالت بسیار موثر است. این موثر بودن اهمیتی دیگر به قیمت روشویی کابینتی می دهد. در هنگام خرید نیاز است به سلیقه، فضای آزاد و نکات دکوراسیونی دقت کنید. یکی از سوال هایی که در هنگام خرید کابینت روشویی پیش می آید این است که مدل های کابینت روشویی ایرانی و خارجی چه تفاوت هایی دارند؟

"<yoastmark

در این مطلب قصد داریم به مدل های مختلف کابینت روشویی ایرانی و خارجی بپردازیم و برخی برندها را مورد تحلیل قرار دهیم.

مدل کابینت روشویی ایرانی

یکی از برند های ایرانی موجود در بازار الگانته کابین است که تولید کننده ی  روشویی کابینتی pvc  است. مدل های کابینت روشویی خارجی ازبرندهای مشهور خارجی می توان مزو(Mezzo) و ملودی(Melody) را نام برد.

تفاوت مدل های کابینت روشویی ایرانی و خارجی

در ادامه قصد داریم به تفاوت های یک نوع از مدل های خارجی و ایرانی کابینت روشویی با یکدیگر بپردازیم.

بررسی مدل های کابینت روشویی ایرانی – برند الگانته کابین

الگانته کابین با دانش متخصصان ایرانی و تکیه بر تحقیقات گسترده در زمینه دکوراسیون کابینت روشویی و همچنین با استفاده از مجرب ترین دستگاه ها کابینت روشویی های متفاوت در طرح ها و رنگ های متفاوت را تولید می کند.

برند الگانته کابین تنوع زیادی در تولید محصولات کابینت روشویی دارد و در تولید کابینت روشویی pvc تبحر بسیاری دارد. از مزیت های این برند کیفیت در ساخت محصولات و قیمت مناسب آن است. همچنین این برند در تولید آینه باکس فعالیت دارد. برای مشاهده محصولات این برند به فروشگاه  کابینت و آینه باکس  مراجعه کنید.

مدل کابینت روشویی ایرانی
مدل کابینت روشویی ایرانی
مدل کابینت روشویی ایرانی الگانته کابین
مدل کابینت روشویی ایرانی الگانته کابین

بررسی مدل های کابینت روشویی خارجی – برند ملودی

ملودی یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید کابینت روشویی در سطح جهان است. از سال هشتاد محصولات این کشور به ایران وارد شد و توانست جایگاه خوبی در بازار برای خود پیدا کند. همچنین این برند در زمینه های دیگر به غیر از کابین روشویی فعالیت دارد و به صورت تخصصی رو این محصول کار نمی کند.

مدل کابینت روشویی خارجی ملودی
مدل کابینت روشویی خارجی ملودی

بررسی مزیت و معایب برندهای ایرانی و خارجی روشویی کابینتی

در کل شما با توجه به سلیقه و بودجه و معیارهایی مانند تمیز کردن و جرم گیری روشویی به انتخاب  کابینت روشویی  مورد علاقه می پردازید. کابینت روشویی ایرانی اگر کیفیت مناسب را دارا باشد نسبت به خرید نمونه خارجی آن به صرفه تر است چرا که با توجه به نوسانات ارز کابین روشویی های خارجی قیمت بالاتری دارند.

اگر در روشویی کابینتی از سنگ کورین استفاده شده باشد چه در نمونه ی خارجی و چه ایرانی نمونه یکپارچه و بدون درز است و میکروب ها امکان عبور از آن ها را ندارند. از لحاظ قیمت به عنوان مثال کورین خارجی اگر به طور متوسط بین هزارتومان تا سه تومان باشد؛ نمونه ی همتراز ایرانی آن بین بین هشت صد تومان تا دو تومان خواهد بود.

اگر کابینت روشویی ایرانی را از برند معتبر خریداری کنید با برندهای خارجی توانایی مقایسه خواهد داشت. به عنوان مثال کابینت روشویی های پی وی سی چه خارجی و چه ایرانی در برابر آب نفوذ ناپذیرند و به هیچ عنوان به وسیله ی رطوبت آسیب نخواهند دید.

 

کابینت روشویی چیست؟!

در پایان مقاله میخواهیم شما را دعوت به خواندن مقاله ای کنیم مخصوص افرادی که نمیدانند نقش اصلی کابینت روشویی در منزل چیست! اگر علاقه به خواند این متن دارید بر روی مقاله کابینت روشویی چیست و چه کاربردی دارد ؟ کلیک کنید.

 

 

مطالب مرتبط
امروزه نوع دکوراسیون و هماهنگی بین تمامی اجزا و المان‌های قرار گرفته در دکوراسیون داخلی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای یافته است. فردی که تصمیم می‌گیرد دکوراسیون خود را در سبک کلاسیک دیزاین کند حتی خرید روشویی کابینتی خود را با ویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک انتخاب و خریداری می‌کند.
دیدگاه‌ها

4 پاسخ

  1. مدل های کابینت روشویی ایرانی که عکس شون گذاشتین خیلی شیک تر و زیباترن نسبت به مدل خارجی

  2. روشویی کابینتی pvc الگانته کابین رو خیلی ازش راضیم هم کیفیت خوبی داره هم قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب