نکات خرید آینه باکس ضد آب

کابینت روشویی pvc
با امتیاز دادن به این مقاله ما را یاری نمایید.

در این مقاله به آینه باکس pvc و نکات تهیه و استفاده از آن پرداخته می شود.

در تمام خانه ها، سرویس های بهداشتی از ارکانی هستند که به دلیل مجاورت با آب و رطوبت می بایست به آن دقت نمود و در تهیه وسایل مربوط به آن دقت کرد. در این مقاله به آینه باکس pvc و نکات تهیه و استفاده از آن پرداخته می شود.

آینه باکس pvc از جمله وسایلی است که در منازل و یا ادارات امروزی کاربرد بسیاری دارد. در واقع آینه باکس pvc یک نوع  روشویی کابینت دار pvc  است که در مقابل آب، رطوبت و شوینده ها از خود مقاومت بالایی نمایش می دهد.

کابینت های روشویی ضد آب که اکنون در ساختمان ها استفاده می شوند از دیرباز تا کنون دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفته اند. معمولا در گذشته تنها از یک آینه در سرویس های بهداشتی استفاده می گردد. این مورد پس از مدتی به آینه های پلاستیکی، سنگی و در نهایت به آینه باکس ضد آب تبدیل شدند. از نظر اکثر مصرف کنندگان، کابینت روشویی ضد آب یا همان کابینت روشویی pvc می تواند بسیار مفید باشد زیرا در نگاه اول با دارا بودن کشوهای مختلف این امکان را فراهم می آورد تا بتوان ابزار های بهداشتی را در آن طبقه بندی نمود و از طرف دیگر مقاومت آن در برابر رطوبت میزان طول عمر آن را افزایش می دهد.

جنس و مرغوبیت آینه باکس pvc:

در سرویس های بهداشتی به دلیل مجاورت با آب عموما پیشنهاد می شود که  آینه و باکس  از pvc و یا به صورت کلی از نوع پلاستیک استفاده نمود. یکی از مزایای مهم کابینت روشویی pvc این مورد است که به دلیل پلاستیک بودن، از رشد باکتری و قارچ جلوگیری می نمایند ولیکن امروز مشاهده می شود که به دلیل قیمت کمتر چوب به نسبت pvc از آینه های چوبی به عنوان آینه باکس ضد آب استفاده می نمایند.

آینه باکس

انواع مختلف آینه باکس pvc:

کابینت روشویی ضد آب و یا کابینت روشویی pvc به دو صورت رنگ شده و یا روکش دار مورد استفاده قرار می گیرند. در نوع رنگ شده، پس از برش ورقه ها آنها را به کوره های رنگ ارسال می نمایند تا رنگ دلخواه بر روی آن اعمال شود و پس از خشک شدن عملیات مونتاژ آینه باکس ضد آب انجام شود. در نوع روکش دار آینه باکس pvc ورقه های چوبی با روکش های pvc کاور می شوند. در مرحله بعد در کوره های گرما قرار می گیرند و پس از طی نمودن این مراحل می توان ابزار و یراق را به آنها اضافه نمود.

نکاتی که در تهیه آینه باکس یا کابین روشویی باید به آن توجه نمود:

برای خرید  روشویی کابینتی ، متراژ محیطی که قرار است از کابینت روشویی ضد آب در آن استفاده شود، مهم می باشد. در محیط هایی که فضای زیادی برای استفاده از این کابینت روشویی pvc وجود دارد می توان از نوع سنگی و یا چوبی نیز استفاده نمود ولیکن در محیط های کوچک حتما نوع pvc توصیه می گردد.

آینه باکس pvc معمولا در مقابل ورود آب ایزوله هستند اما با این حال از تماس مستقیم آب به آنها می بایست جلوگیری نمود. باید در نظر داشته چنانچه به هر دلیل در زمان استفاده از آینه باکس ضد آب علائمی چون باد نمودن روکش pvc یا از بین رفتن رنگ مشاهده شد، سریعا آن را از محیط خارج نموده و اقدام به تغییر روکش نمود. بسیاری از شرکت های ارائه دهنده pvc هستند که محصولات خود را با گارانتی عرضه می دارند لذا می توان برای خرید مطمئن از این چنین شرکت هایی استفاده نمود.

آینه باکس پی وی سی

در صورتی که تمایل به خرید آینه باکس و یا کابینت روشویی از نمایندگی های الگانته را دارید می‌توانید به صفحه نمایندگی مراجعه فرمایید.

مطالب مرتبط
امروزه نوع دکوراسیون و هماهنگی بین تمامی اجزا و المان‌های قرار گرفته در دکوراسیون داخلی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای یافته است. فردی که تصمیم می‌گیرد دکوراسیون خود را در سبک کلاسیک دیزاین کند حتی خرید روشویی کابینتی خود را با ویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک انتخاب و خریداری می‌کند.
دیدگاه‌ها

6 پاسخ

  1. من فروشنده هستم محصولاتتون حرف نداره ولی یکی از کابین ها پوستش داره کنده میشه نمیدونم چیکارش کنم نامردیه اگه همینجوری بفروشمش
    عابدی هستم از مشگین شهر

    1. سلام روز بخیر
      جناب شما از کارخونه مستقیم خرید داشتید یا از پخش کننده ؟
      مشگل نداره محصولات ما همگی ضمانت داره و با کسی که خرید داشتید باید هماهنگ کنید عکس و فیلم ارسال شه بچه ها بررسی میکنند و براتون انجام میشه.

  2. سلام وقتتون بخیر ببخشید آینه باکس ضد آب چوبی کیفیتش خوبه؟ منطقه ای که هستیم رطوبتش زیاده
    مناسبه به نظرتون؟

  3. ممنون بابت نکاتی که در مورد خرید آینه باکس ضد آب گفتین
    ببخشید اگر ابعاده دلخواهی برای آینه باکس بخوایم انجام میدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب