سنگ روشویی

انواع سنگ روشویی
با امتیاز دادن به این مقاله ما را یاری نمایید.

یکی از اجزای خانه که تأثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد، انواع سنگ روشویی کابینتی است و با توجه به کارایی و جنسی که دارند به چند دسته تقسیم ‌می‌شوند. با یک انتخاب درست ‌می‌توانید تا سال‌ها از آن استفاده کنید. بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشید. در این مطلب شما را با انواع سنگ روشویی و ویژگی هریک آن‌ها آشنا خواهیم کرد و در نهایت به شما خواهیم گفت چگونه ‌می‌توانید یک  روشویی کابینتی pvc  زیبا، قیمت مناسب و متناسب با سنگ آن انتخاب کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

انواع سنگ روشویی دستشویی

با اهمیت طراحی دکوراسیون انواع مدل سنگ روشویی نیز به بازار آمده‌اند. درست است که این مدل‌ها نسبت به سنگ‌های چینی قیمت بالاتری دارند. اما مزایایی دارند که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست. در قبال هزینه‌ای که قرار است برای خرید این محصول داشته باشید باید بدانید که هرگز ضرر نکرده‌اید. این محصولات به راحتی تمیز ‌می‌شوند. جای لکه و اثر انگشت به خود نمی‌گیرند و بسیار مقاوم و بادوام هستند. همه این‌ها به کنار زیبایی این سنگ‌ها منحصر به فرد و ویژه است و متناسب با دیگر لوازم سرویس بهداشتی و رنگ سرامیک‌ها ‌می‌توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

سنگ روشویی طبیعی

برای ساخت این مدل، از سنگ‌های طبیعی رودخانه‌ها استفاده ‌می‌کنند که بسیار زیبا، خاص و منحصر به فرد است. این محصول معمولاً به صورت دست‌ساز تولید ‌می‌شود و قیمت بسیار بالایی دارد و در عین حال زیبایی آن بسیار چشم‌نواز است.

سنگ روشویی طبیعی

  سنگ کورین

سنگ کورین نوعی سنگ مصنوعی است که در طرح‌های متنوعی تولید ‌می‌شود. برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است. نسبت به سنگ‌های طبیعی سبک‌تر است و دوام و استحکام بالایی دارد. بسیار شیک و زیباست و ‌می‌توانید متناسب با کابین آینه باکس یکی از طرح‌های آن را انتخاب کنید.

 سنگ مرمر

سنگ مرمر جذابیت‌های خاص خود را دارد و رنگ‌های مشکی و سفید آن در میان افراد مشتریان بیشتری دارد. به راحتی تمیز ‌می‌شوند و مناسب برای خانه‌های شیک و لاکچری هستند. البته برای تمیز کردن آن زیاد نباید از موارد پاک‌کننده شیمیایی استفاده کنید. به دلیل اینکه مقاومت آن نسبت به سنگ‌های دیگر کمتر است و دچار آسیب ‌می‌شود.

سنگ روشویی گرانیتی

این مدل در طرح‌های متنوعی طراحی و تولید ‌می‌شود و جنس آن بسیار مستحکم است. لکه آب و جرم به خود نمی‌گیرد و به راحتی تمیز ‌می‌شود. تنوع رنگی آن بسیار بالاست و ‌می‌توانید مناسب با دکوراسیون دستشویی یک مدل زیبا و جذاب و با کیفیت انتخاب کنید.

سنگ روشویی کوارتز

این مدل سنگ ظرفشویی همچون سنگ‌های گرانیتی طرح‌های گوناگونی دارد و بسیار مقاوم است و از نظر دوام و استقامت حتی از سنگ‌های گرانیتی هم درجه کیفیت بالاتری دارند. با خرید آن یک عمر خیال خود را از بابت خرید سنگ روشویی راحت خواهید کرد. ‌می‌توانید این محصول را با انواع  کابینت روشویی دیواری  ست کنید.

سنگ روشویی کوارتز

انواع سنگ روشویی از لحاظ مدل و طراحی

انواع سنگ‌های روشویی و سرامیک دستشویی با توجه به نوع طراحی به دو دسته روشویی بدون کابینت و کابینتی تقسیم‌بندی ‌می‌شوند. نوع بدون کابینت آن که از گذشته نیز مورد استفاده قرار ‌می‌گرفت و همچنان هم مشتریان خود را دارد. طرح بسیار ساده‌ای دارد که فقط محل شستشوی دست در آن تعبیه شده است. در گذشته از جنس چینی تولید ‌می‌شد. در حال حاضر این مدل بیشتر برای سرویس بهداشتی‌های کوچک و نقلی استفاده ‌می‌شود و برای کسانی که نمی‌خواهند برای روشویی بودجه زیادی هزینه کنند مناسب است. البته در ابعاد مختلف تولید ‌می‌شود که متناسب باسلیقه و اندازه سرویس بهداشتی ‌می‌توانید مدل مناسب خود را سفارش دهید.

مدل دیگر سنگ روشویی کابینت دار است که ‌می‌توانید وسایل موجود در سرویس بهداشتی را داخل آن قرار دهید. کابینت آن بسیار زیبا و جادار است و ‌می‌توانید آن را با هر نوع دکوراسیون ست کنید. به خصوص  کابینت روشویی pvc  که با انواع سنگ روشویی قابل ست کردن است. این مدل کابینت در دو مدل پایه‌دار و دیواری تولید ‌می‌شود که متناسب با فضای مد نظرتان ‌می‌توانید یکی از آن‌ها را سفارش دهید. البته توجه داشته باشید مدل پایه‌دار وزن بیشتری ‌می‌تواند تحمل کند. پس در انتخاب سنگ هم باید دقت داشته باشید.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی انواع سنگ روشویی و ویژگی‌های هریک از آن‌ها پرداختیم. فروشگاه الگانته کابین انواع کابینت‌های روشویی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و مناسب با هر نوع سلیقه و بودجه را به فروش ‌می‌رساند. تمامی محصولات با برگه گارانتی و ضمانت اصالت ارائه ‌می‌شوند تا خیال مشتری بابت اصل بودن کالا راحت باشد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص خرید این محصول ‌می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط
امروزه نوع دکوراسیون و هماهنگی بین تمامی اجزا و المان‌های قرار گرفته در دکوراسیون داخلی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای یافته است. فردی که تصمیم می‌گیرد دکوراسیون خود را در سبک کلاسیک دیزاین کند حتی خرید روشویی کابینتی خود را با ویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک انتخاب و خریداری می‌کند.
دیدگاه‌ها

3 پاسخ

  1. من برای آشپزخانه خودم سنگ روشویی کورین رو تهیه کردم چون این مدل بین انواع سنگ روشویی هایی که هست به نظرم از همه زیباتره

  2. اول از همه تشکر میکنم از مقاله خوبتون در مورد آشنایی با انواع سنگ روشویی
    به نظر من اگر به یک سنگ روشویی محکم و خیلی با دوام نیاز داریم نوع کوارتز از همه شون بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب