دلایل استفاده از کابین روشویی pvc به جای چوبی

با امتیاز دادن به این مقاله ما را یاری نمایید.

کابین روشویی pvc با توجه به جنسی که دارد در مقابل آب و رطوبت بسیار مقاوم می باشد و دارای طرح های بسیار متنوع و زیبایی در بازار می باشد امروزه در کمتر ساختمانی دیده می شود که از کابینت روشویی ضد آب استفاده نشود.

چه تفاوت هایی میان چوب و pvc وجود دارد؟

در این مقاله می خواهیم درباره مزایای استفاده از کابین روشویی pvc نسبت به کابین های چوبی صحبت کنیم و همچنین در رابطه با فواید اقتصادی استفاده از کابین و آینه باکس  ضد آب در ساختمان مطالبی بسیار مفید را عنوان نماییم.به طور کلی اگر بخواهیم یک توضیح مختصر درباره pvc بدهیم و شما را با جنس و ماهیت pvcآشنا نماییم.باید بگوییم که پی وی سی یک نوع پلاستیک سخت است که به وسیله اضافه کردن روان کننده ها حالت نرم و انعطاف پذیری به خود میگیرد.

خب شاید در ابتدای مطلب یک موضوع مهم در رابطه با این که چرا باید از کابین روشویی pvc به جای جنس چوبی آن استفاده کنیم و امروزه چرا بیشتر از روشویی کابینتی ضد آب و آینه باکس ضد آب در ساختمان ها استفاده میشود مشخص شد. و آن هم جنسیت پلاستیک و ضد آب بودن آن است و این که محل هایی که روشویی و روشویی کابینتی  قرار دارد در معرض رطوبت قرار دارد که قطعا چوب مقاومتی در برابر رطوبت و آب ندارد وبعد از مدت کمی که در این محل ها قرار می گیرد خراب می شود و از بین می رود.

کابین روشویی ضد آب

چرا باید از کابین روشویی pvc در سرویس های بهداشتی استفاده کنیم

با توجه به این که محیط های سرویس بهداشتی مرتبا درمعرض آب و رطوبت هستند و حداقل روزی یکبار مورد شستشو قرار داده می شوند، اگر شما از کابین روشویی چوبی استفاده کنید در مدت زمان کمی پایه ها و بدنه آن دچار فرسودگی می شود و به حالت پوسته پوسته در می آید و چوب آن باد می کند در صورتی که استفاده از روشویی کابینتی ضد آب شما را با این مشکل رو به رو نمی کند همچنین با توجه به آلوده بودن محیط سرویس بهداشتی کابین روشویی pvc دارای باکس ها و طبقه های است که به راحتی می توانید مسواک و لوازم بهداشتی را داخل آن ها قرار داده و آن ها در معرض میکروب های محیط نباشند.

تنوع زیاد در مدل های کابین روشویی pvc و آینه باکس ضد آب

با توجه به این که استفاده از آینه باکس ضد آب و روشویی کابینتی ضد آب در ساختمان ها بسیار زیاد شده است و کمتر کسی هست که از آن ها در منزل خود  استفاده ننماید. شرکت ها و کارگاه های زیادی اقدام به تولید روشویی کابینتی pvc و آینه باکس ضد آب می نمایند و همین امر باعث شده که تنوع این محصول در بازار بسیار زیاد باشد و هرکس با توجه به سلیقه ای که دارد زیبا ترین مدل را برای منزل خود تهیه کند و همچنین در بین فروشگاه های اینترنتی فروشگاه هایی هستند که به صورت اختصاصی در زمینه فروش آینه باکس ضد آب و کابین روشویی pvc فعالیت می نمایند وشما می توانید با مراجعه به آن ها زیبا ترین مدل را انتخاب و تهیه نمایید.

الگانته کابین یکی از فروشگاه هایی است که می توانید با بازدید از روشویی کابینتی pvc آن محصولاتی از قبیل کابین روشویی pvc را مشاهده نمایید.

زیبایی و کیفیت دلیل انتخاب آینه باکس ضد آب

با توجه به اینکه استفاده مشتریان از آینه های قدیمی چوبی یا پلاستیکی بسیار کم شده است و تقریبا منسوخ شده است بنابراین طرح جدیدی با این جنس آینه وارد بازار نمیگردد و هر آنچه در بازار موجود هست مربوط به طرح های قدیمی می باشد ولی با وجود تولید بالا و همچنین استفاده زیاد و فروش زیاد آینه باکس ضد آب در بازار همه تولید کنندگان چه داخلی و چه خارجی جهت پیشه گرفتن از رقبا خود اقدام به طرح های متنوع و زیبایی می کنند که شما به یک سرچ ساده در اینترنت شاید با صدها مدل از این آینه باکس ضد آب روبرو شوید همچنین کیفیت بالا و بسیار خوب آینه باکس ضد آب نسبت به آینه ها با چهار چوب از جنس دیگر این محصول را نسبت به بقیه برتر کرده است

کابین روشویی pvc ایرانی بهتر است یا خارجی

با توجه به این که در کشور خودمان محصولات بسیار زیبا و با کیفیت در زمینه روشویی کابینتی ضد آب و آینه باکس ضد آب توسط شرکت های معتبرو بسایر بزرگی انجام میگردد که حتی برخی از آنها محصولات خود را به کشور های دیگر بدلیل داشتن کیفیت صادر نیز میکنند و همچنین کلیه محصولاتشان دارای ضمانت معتبر می باشد زیاد معقول نیست از اجناس خارجی استفاده نمودبه طور مثال شما باید یک کابینت روشویی پی وی سی  که دقیقا مشابه آن در شرکت های داخلی تولید میگردد را فقط چون یک برند خاجی دارد را با چندین برابر قیمت ایرانی تغیه نمایید که این اصلا به صرفه نمی باشد به طور کلی این محصول و روشویی کابینتی ضد آب هم از نظر کیفیت و کمیت و زیبایی فوق العاده می باشند وشما در هیچ ساختمانی نمی بینید که از آن استفاده نشده باشد.

مطالب مرتبط
امروزه نوع دکوراسیون و هماهنگی بین تمامی اجزا و المان‌های قرار گرفته در دکوراسیون داخلی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای یافته است. فردی که تصمیم می‌گیرد دکوراسیون خود را در سبک کلاسیک دیزاین کند حتی خرید روشویی کابینتی خود را با ویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک انتخاب و خریداری می‌کند.
دیدگاه‌ها

4 پاسخ

  1. سلام من یه مدت از مدل چوبی استفاده میکردم اصلا راضی نبودم چند وقته که کابینت روشویی pvc خریدم میتونم بگم کیفیتش حرف نداره

    1. پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های روشن استفاده کنین تا جلوه دلبازتری رو بتونین ایجاد کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب