انتخاب روشویی کابینتی برای دستشویی کوچک

انتخاب روشویی کابینتی برای دستشویی کوچک
با امتیاز دادن به این مقاله ما را یاری نمایید.

در ساختمان‌های با متراژ کم، سعی می‌شود کمترین میزان فضا برای ساخت حمام و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شود. این امر باعث می‌شود که نتوانید از تجهیزات بزرگ و جاگیر در چیدمان این قسمت از منزل استفاده کنید. اما کافی است کمی خلاقیت در طراحی داخلی به خرج بدهید و با انتخاب اندازه‌های مناسب و چیدمان اصولی، بیشترین استفاده را از فضا داشته باشید. به عنوان مثال لازم نیست به دلیل کم بودن جا به سراغ روشویی‌ کابینتی پایه‌دار قدیمی بروید. بلکه می‌توانید با تهیه یک روشویی کوچک کابینتی هم طراحی مدرن به سرویس بهداشتی خود بدهید و هم صاحب یک کابینت کوچک برای نظم دهی به لوازم موجود در آن جا شوید. از جمله بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید به خرید آن‌ها فکر کنید عبارت‌اند از:

روشویی کابینتی سه کنج

همان‌طور که گفتیم، باید خلاق باشید. گوشه‌ها همیشه جزو فضاهای بلااستفاده و پرت به حساب می‌آیند. اما امروزه انواع روشویی‌های سه گوش در بازار وجود دارند که می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌های شما در زمان خرید روشویی برای دستشویی‌های کوچک باشند. این محصولات همان‌طور که از نامشان پیداست به شکل مثلثی طراحی شده‌اند و در یکی از گوشه‌های سرویس بهداشتی نصب می‌شوند. برخی از آن‌ها فاقد کابینت هستند اما برخی دیگر دارای یک کابینت کوچک دیواری و یا پایه‌دار می‌باشند.

روشویی کابینتی سه کنج

روشویی کابینتی کوچک

معمولاً روشویی‌ها دارای اندازه استاندارد هستند و در ابعاد مشخص تولید می‌شوند. اما اگر خوب بگردید حتماً یک روشویی مناسب دستشویی کوچک پیدا می‌کنید که کاملاً مناسب فضای سرویس بهداشتی شماست. اندازه محصولات معمولاً ۳۵ در ۴۰ در نظر گرفته می‌شود و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. همچنین این نوع از روشویی‌ها برای آنکه حداقل میزان جا را اشغال کنند در مدل‌های بدون لبه تولید می‌شوند. به طوری که لبه روشویی با کابینت کاملاً مماس است. کابینت‌ها نیز در طرح‌های مختلف دارای درب‌ها یا کشوهایی با طراحی متفاوت ساخته می‌شوند که سبب کاربردی‌تر شدن آن‌ها می‌شود. این قسم از محصولات را نیز می‌توانید در دو دسته پایه‌دار و دیواری بیابید که مطابق باسلیقه و دکوراسیون سرویس بهداشتی خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

روشویی کابینتی کوچک

نکات مهم در انتخاب روشویی کابینتی کوچک

اگر می‌خواهید یک روشویی برای دستشویی کوچک خود انتخاب کنید نکات زیر را در نظر بگیرید:

نکات مهم در انتخاب روشویی کابینتی کوچک

  • بهترین مکان را برای نصب روشویی کابینتی انتخاب کنید.
  • مکان مورد نظر را اندازه‌گیری کنید تا در هنگام خرید، به دنبال محصولات با ابعاد مناسب بگردید.
  • حتماً یک آینه دیواری با اندازه متناسب با روشویی و یا کمی بزرگتر از آن بر دیوار نصب کنید. وجود آینه بزرگ در سرویس بهداشتی‌های کوچک می‌تواند موجب می‌شود فضا بزرگتر به چشم آید. اما دقت کنید که نباید زیاده‌روی کنید.
  • مناسب‌ترین جنس را انتخاب کنید. سنگ روشویی با کیفیت و کابینت ضد آب و مقاوم بخرید.
  • چون روشویی کوچک دستشویی دارای یک کابینت نقلی و کوچک است می‌توانید برای بهره‌گیری بیشتر از محیط، شلف‌های کاربردی و متناسب با طراحی محیط در زیر آینه نصب کنید.

روشویی کوچک کابینتی

مطالب مرتبط
امروزه نوع دکوراسیون و هماهنگی بین تمامی اجزا و المان‌های قرار گرفته در دکوراسیون داخلی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای یافته است. فردی که تصمیم می‌گیرد دکوراسیون خود را در سبک کلاسیک دیزاین کند حتی خرید روشویی کابینتی خود را با ویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک انتخاب و خریداری می‌کند.
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب