راهنمای انتخاب سرامیک سرویس بهداشتی

انتخاب سرامیک سرویس بهداشتی
5/5 - (1 امتیاز)

انتخاب سرامیک سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های آرایه‌گری منازل است و در انتخاب آن باید به رنگ، مدل و نحوه چیدمان آن بر روی دیوار و کف توجه داشت. به ‌طوری‌که با تمام لوازم حمام و سرویس بهداشتی ازجمله  آینه باکس  همخوانی داشته باشد. به هنگام انتخاب سرامیک باید به نکاتی از قبیل روش‌های بهداشت و نظافت آن و همچنین میزان انعکاس نور توسط آن دقت کرد. سرویس‌های بهداشتی کوچک نیاز به سرامیک‌هایی دارند که بتواند فضای توالت را بزرگ‌تر جلوه دهد و فضا را روشن‌تر نشان دهد.

البته تنها انتخاب بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کافی نیست و باید لوازم سرویس بهداشتی را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که با ابعاد سرویس بهداشتی، همچنین رنگ کاشی‌ها و سرامیک تناسب داشته باشد. یکی از این لوازمی که امروزه در نظم و هماهنگی اجزای سرویس بهداشتی نقش مهمی ایفا می‌کند کابینت روشویی است. در ادامه این مطلب با نحوه انتخاب یک سرامیک مناسب برای سرویس بهداشتی آشنا خواهید شد و درنهایت به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید برای  خرید روشویی کابینتی  زیبا و قیمت مناسب اقدام کنید.

نحوه انتخاب سرامیک سرویس بهداشتی

بهترین رنگ سرامیک برای سرویس بهداشتی

شاید بتوان گفت رنگ کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مهم‌ترین عامل در انتخاب آن است. تفاوتی ندارد از  روشویی کابینتی دیواری  استفاده می‌کنید و یا از روشویی پایه‌دار. باید برای سرامیک رنگی انتخاب کنید که نور را به‌خوبی منعکس کند و فضای سرویس بهداشتی را بزرگ‌تر نشان دهد. درصورتی‌که توالت و حمام شما کوچک است بهتر است برای انتخاب سرامیک از رنگ‌های روشن استفاده کنید. البته بزرگ‌نمایی انتخاب رنگ روشن تنها مزیت آن نیست و از آنجا که سرویس بهداشتی محل تجمع کثیفی است و باید هر چند وقت یک بار آن را نظافت کنید، رنگ‌های روشن آلودگی‌ها را بهتر نشان می‌دهند.

البته انتخاب رنگ سرامیک سرویس بهداشتی سلیقه‌ای است و می‌توانید مطابق با آرایه‌گری سرویش بهداشتی و سلیقه خود رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. از دیگر رنگ‌هایی که برای توالت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید رنگ‌های ملایم مثل آبی، شیری، سبز روشن، ترکیب کرم قهوه‌ای است. برخی افراد به سرامیک‌های طرح دار علاقه‌مندند که البته توجه داشته باشید این مدل سرامیک مناسب برای سرویس‌های بهداشتی بزرگ است. بهتر است برای محیط‌های کوچک از سرامیک‌های تک رنگ استفاده کنید و یا از دو ترکیب رنگی مانند سفید و طوسی و یا رنگ‌هایی که با هم تطابق دارند استفاده کنید.

انتخاب بهترین سرامیک سرویس بهداشتی منازل

انتخاب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

همانطور که در قسمت قبل گفته شد، می‌توانید از ترکیب چند رنگ برای کاشی‌های سرویس بهداشتی استفاده کنید. در این قسمت چند ترکیب رنگ کاشی سرویس بهداشتی را به شما معرفی خواهیم کرد. با شناخت ترکیب‌های رنگی مناسب می‌توانید بهترین آن‌ها را برای توالت و حمام انتخاب کنید و حتی در هنگام شستشو و تمیز کردن سنگ روشویی هم تاثیر بیشتری را مشاهده کنید.

انتخاب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

  • ترکیب رنگ‌های سفید و سیاه:

این ترکیب در تمامی برهه‌های زمانی شیک و منحصر به فرد است و هیچ وقت قدیمی نمی شود. سیاه و سفید نمادی از آرایه‌گری مدرن است که قابل استفاده برای هر نوع سرویس بهداشتی است. البته رنگ سیاه ممکن است بعد از مدتی خسته کننده باشد و برای نظافت هم دچار مشکل شوید.

  • ترکیب رنگ‌های سفید و قهوه‌ای:

    یکی از بهترین رنگ‌ها برای سرویس بهداشتی ترکیب سفید و قهوه‌ای است که جلوه زیبایی به فضا می‌دهد.

  • ترکیب رنگ‌های سفید و قرمز:

    این ترکیب رنگی طرح سرامیک سرویس بهداشتی کمک می‌کند تا فضا جلوه بیشتری داشته باشد. اما بازهم انتخاب آن سلیقه‌ای است و به همین خاطر افراد کمی از این رنگ‌ها برای سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند.

  • ترکیب رنگ‌های آبی و سفید:

    هم برای سرویس‌های بهداشتی سنتی و هم مدرن بهترین گزینه است. رنگ آبی آرامش‌بخش است و ترکیب آن با سفید و استفاده از نورپردازی مناسب، می‌تواند فضای بهتری برای توالت و حمام ایجاد کند.

  • ترکیب رنگ‌های کرمی و خاکستری یا قهوه‌ای:

    استفاده از این ترکیب رنگی مناسب برای سرویس‌های بهداشتی کوچک است و البته نمای فوق‌العاده‌ای به دستشویی‌های بزرگ می‌دهد.

تمام این رنگ‌ها سلیقه‌ای و در حد یک پیشنهاد است و ترکیب‌های رنگی متفاوتی می‌توانید با توجه به سلیقه خود برای سرویس بهداشتی انتخاب کنید.

انتخاب سرامیک برای سرویس بهداشتی بزرگ

انتخاب کاشی و سرامیک دستشویی برای سرویس‌های بهداشتی بزرگ کار سخت و دشواری نیست. فقط باید کمی سلیقه به خرج دهید و طرح‌هایی را انتخاب کنید که جلوه زیبایی به آن ببخشند.

انتخاب سرامیک برای سرویس بهداشتی بزرگ

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک

انتخاب سرامیک برای سرویس‌های بهداشتی کوچک نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد. به دلیل اینکه باید رنگ و طرحی را انتخاب کنید که فضا را بزرگ‌تر جلوه دهد و همچنین نظافت و پاکیزگی آن ساده باشد. باید به زیبایی سرامیک‌ها هم توجه کنید. بهتر است از کاشی‌های صاف و براق استفاده کنید تا نور را به خوبی منعکس کند. کاشی‌هایی به رنگ مات و با طرح‌های شلوغ برای سرویس‌های بهداشتی کوچک مناسب نیستند.

کلام پایانی

در این مطلب درباره نکات مهم در انتخاب رنگ سرامیک‌های بهداشتی صحبت کردیم. یکی از اجزای دستشویی که باید مناسب با رنگ سرامیک‌ها خریداری شود روشویی است. پیشنهاد ما  کابینت روشویی پی وی سی  است. این محصول جنس مستحکم و مقاومی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

فروشگاه الگانته کابین ارائه دهنده انواع روشویی کابینتی با قیمت مناسب است. برای مشاهده محصولات به همراه ویژگی‌هایشان می‌توانید وارد صفحه محصول شده و هریک از محصولات که باب میلتان است انتخاب کنید. پس از سفارش و خرید، محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط
امروزه نوع دکوراسیون و هماهنگی بین تمامی اجزا و المان‌های قرار گرفته در دکوراسیون داخلی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای یافته است. فردی که تصمیم می‌گیرد دکوراسیون خود را در سبک کلاسیک دیزاین کند حتی خرید روشویی کابینتی خود را با ویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک انتخاب و خریداری می‌کند.
دیدگاه‌ها

6 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر ببخشید برای انتخاب سرامیک سرویس بهداشتی کوچیک بهتره از چه ترکیب رنگ هایی استفاده کنیم؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      بهتره از رنگ‌هایی استفاده کنین که نور رو بیشتر منعکس می‌کنن، رنگ‌های روشن مثل کرم و یخی انتخاب‌های خوبی می‌تونن باشن.

  2. به نظرم بهترین انتخاب برای رنگ کاشی یا سرامیک سرویس بهداشتی ترکیب رنگ آبی و سفیده هیچ وقت از مد نمیوفته و سرویس بهداشتی نور خوبی به خودش میگیره

    1. ممنون که نظرتون رو با ما در میون گذاشتین.
      ترکیب رنگ آبی و سفید واقعا هم زیباست و هم آرامش‌بخش، برای فضاهای کوچیک هم انتخاب مناسبیه.

  3. انتخاب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک واقعا مشکله کابینت روشویی و باکس هم همینطور

  4. انتخاب سرامیک سرویس بهداشتی واقعا باید هوشمندانه انجام بشه.به نکات مهمی اشاره کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب