کدام رنگ شیرآلات بهتر است؟

کدام رنگ شیرآلات بهتر است
با امتیاز دادن به این مقاله ما را یاری نمایید.
کابینت روشویی
کابینت روشویی

شیرآلات ساختمانی یکی از مهم‌ترین اجزای هر خانه است که باید در انتخاب آن بیشترین دقت را داشته باشید. در کنار کیفیت، عواملی همچون مدل و رنگ شیرآلات نیز در انتخاب آن مؤثرند. شاید درگذشته به رنگ لوازم خانه اهمیت چندانی داده نمی‌شد. اما امروزه و بااهمیت یافتن آرایه‌گری منازل، رنگ تمامی لوازم خانه به چشم می‌آیند و باید به‌گونه‌ای انتخاب شوند که مثلاً در سرویس بهداشتی با  آینه باکس  هم‌خوانی داشته باشند. رنگ‌های متنوعی برای این شیرآلات در نظر گرفته ‌شده است که می‌توانید با توجه به آرایه‌گری و سلیقه و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با هر آنچه باید در این باره بدانید، آشنا شوید.

انواع رنگ شیرآلات

شیرآلات ساختمانی در طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف ازجمله رزگلد، طلایی، سفید، کروم مات و براق، مشکی و برنزی تولید می‌شوند. اما در میان تمام رنگ‌ها، کروم نسبت به بقیه فروش بیشتری دارد. به دلیل اینکه می‌توان آن را با انواع آرایه‌گری آشپزخانه و سرویس بهداشتی و همچنین انواع  روشویی  ست کرد.

انواع رنگ شیرآلات

نکات انتخاب بهترین رنگ برای شیرآلات

در انتخاب رنگ باید به چند نکته توجه داشته باشید، چرا که این محصولات لوازمی نیستند که بخواهید دائم و سال به سال عوض کنید. بلکه یک بار می‌خرید و حداقل قرار است تا سال‌ها از آن استفاده کنید. پس باید انتخاب درستی داشته باشید. پیش از اینکه به رنگ این محصول توجه داشته باشید اول باید کیفیت شیرآلات را در نظر بگیرید. در صورتی که محصولات بی کیفیتی انتخاب کنید در مدت زمان کوتاهی متوجه برگرداندن رنگ آن خواهید شد.

ما همچنان به شما توصیه میکنیم از مدل های جدید روشویی کابینتی الگانته کابین در سال جدید بازدید نمایید!

گارانتی محصول نکته دیگری است که به هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. شیرآلات در دو رنگ مات و براق تولید می‌شوند. در صورتی که به نظافت آن‌ها اهمیت می‌دهید رنگ مات را انتخاب کنید به دلیل اینکه جای آب و اثر انگشت روی آن باقی نمی‌ماند. به هنگام انتخاب، به رنگ دیگر لوازم همچون  کابینت روشویی پایه دار ، سرامیک‌ها و دیگر قسمت‌های سرویس بهداشتی و آشپزخانه توجه داشته باشید.

نکات انتخاب بهترین رنگ برای شیرآلات

تغییر رنگ شیرآلات

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که مدتی پس از استفاده از شیرآلات، دچار تغییر رنگ شوند و یا رنگ آن‌ها پاک شده باشد. به خصوص رفتن رنگ معمولا در شیرآلات طلایی بیشتر اتفاق می‌افتد. برای اینکه رنگ این شیرها ثابت بماند از فناوری pvd استفاده می‌شود. همین عامل نیز باعث شده است تا قیمت این رنگ از شیرآلات بیشتر از بقیه باشد. نوع فناوری که برای تولید شیرآلات استفاده می‌شود و نوع آبکاری عواملی هستند که در ماندگاری رنگ آن مؤثرند. شاید در ابتدای خرید مجبور باشید هزینه بالاتری بپردازید. اما حداقل خیالتان راحت است که تا مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. به همین خاطر بهتر است شیرآلاتی انتخاب کنید که کیفیت بالایی دارند و از برندهای معتبر خرید کنید.

تغییر رنگ شیرآلات

شیرآلات سفید رنگ

این محصولات برای هر نوع آرایه‌گری و انواع روشویی از جمله  کابینت روشویی پی وی سی  می‌باشند. این رنگ مناسب برای خانه‌های کوچک و نقلی است.

اگر دوست ندارید اثر انگشت و یا لکه روی شیر باقی بماند، شیرآلات سفید رنگ انتخاب مناسبی است. تمیز کردن آن آسان است و برای تولید آن از رنگ‌های پودری کوره ا استفاده می‌شود.

شیرآلات مسی رنگ

شیرآلات مسی رنگ حالت فانتزی دارد که می‌توانید آن را برای فضاهایی که سرامیک‌های قهوه‌ای و یا نارنجی دارند استفاده کنید. در این صورت هارمونی جذابی بین لوازم آشپزخانه و سرویس بهداشتی ایجاد خواهد شد.

رنگ کروم شیرآلات

پرفروش‌ترین و بهترین رنگ برای شیرآلات ساختمانی رنگ کروم است. رنگ مناسب شیرآلات است که در کنار کیفیت و دوام بالا، قیمت بسیار مناسبی دارد و با هر نوع دکوراسیونی همخوانی دارد. جنس آن بسیار مرغوب است و طول عمر بالایی دارد. البته نسبت به مواد شوینده سفیدکننده و قوی حساس است و دچار خوردگی و رنگ پریدگی می‌شود.

شیرآلات رنگ مشکی

همچون رنگ سفید با استفاده از رنگ‌های پودری کوره‌ای رنگ می‌شود. اثر انگشت و لک به خود نمی‌گیرد و به راحتی تمیز می‌شود.

تغیر رنگ شیرالات

 رنگ رزگلد

رنگ‌هایی همچون رزگلد و یا طلایی بیشتر مناسب برای ساختمان‌های لوکس است. نسبت به رنگ‌های دیگر قیمت بالاتری دارد و در صورتی که در تولید آن از تکنولوژی pvd استفاده شده باشد کیفیت بالایی خواهد داشت. در غیر این صورت خیلی زود دچار تغییر رنگ می‌شود.

شیرآلات رنگ رزگلد

رنگ مسی

شیرآلات مسی بیشتر برای خانه‌های با آرایه‌گری سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و حالت قدیمی و جذابی به فضا می‌بخشد.

 رنگ برنز

محصولات رنگ برنز مقاومت بالایی در برابر آب و مواد شوینده دارند. به راحتی تمیز می‌شوند و اثر لکه روی آن باقی نمی‌ماند. حالتی نیمه سنتی مدرن دارد و به همین خاطر برای هر نوع فضایی مناسب است.

شیرآلات رنگ مات

اگر همیشه دستمال دستتان است و دوست ندارید هیچ اثری از لکه‌های آب و یا اثر انگشت روی آن ببینید بهتر است هر رنگی که انتخاب می‌کنید از نوع مات باشد. رنگ‌های مات کثیفی را نشان نمی‌دهد و به راحتی تمیز می‌شود.

کلام پایانی

در این مطلب با انواع رنگ‌های شیرآلات ساختمانی صحبت کردیم. انتخاب باید به گونه‌ای باشد که با آرایه‌گری سرویس بهداشتی تناسب داشته باشد. یکی از لوازمی که باید در انتخاب آن و همخوانی آن با  شیرآلات توجه داشته باشید، کابینت روشویی است.

فروشگاه الگانته کابین انواع کابینت روشویی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. تفاوتی ندارد شیرآلات خود را چه رنگی انتخاب کنید. این فروشگاه برای تمامی رنگ‌ها محصولی دارد که می‌توانید آن را به خوبی ست کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت مشاوره و خرید کابینت روشویی می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط
امروزه نوع دکوراسیون و هماهنگی بین تمامی اجزا و المان‌های قرار گرفته در دکوراسیون داخلی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای یافته است. فردی که تصمیم می‌گیرد دکوراسیون خود را در سبک کلاسیک دیزاین کند حتی خرید روشویی کابینتی خود را با ویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک انتخاب و خریداری می‌کند.
دیدگاه‌ها

6 پاسخ

  1. به نظرم بهترین رنگ مناسب شیرآلات رنگ رزگلد هست
    چون هم خیلی شیک و زیباست و هم خیلی راحت تمیز میشن

    1. ممنون که نظرتون رو با در میون گذاشتین.
      بله رزگلد اخیرا محبوبیت زیادی هم پیدا کرده.

  2. شیرآلات سفید رنگ از قدیم محبوب و رایج بوده است و همین خوب است که هیچوقت از مد نمی افتد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب