تاثیر کابین روشویی در دکوراسیون منزل!

خرید کابینت روشویی pvc
با امتیاز دادن به این مقاله ما را یاری نمایید.

در این مقاله در خصوص تاثیر روشویی کابینتی در قسمت های مختلف هر خانه ای خواهید خواند!

کابین روشویی بخشی است که خانم های خانه وقت زیادی از خود را برای نظافت و استفاده از آن در خانه صرف میکنند. این مکان تاثیر زیادی را بر روی دکوراسیون آشپزخانه، دستشویی و دکوراسیون کل خانه دارد. در این مطلب به بررسی تاثیر روشویی کابینتی در دکوراسیون کل خانه خواهیم پرداخت.cabin ها  اغلب در آشپزخانه و یا حمام و دستشویی استفاده می شود.

در اصل دکوراسیون یا نوع چینش وسایل در مکان بسیار مهم است. رنگ ها ، طرح ها و وسایل مورد استفاده در دکور یک محیط می تواند تاثیر به سزایی در روابط ، شغل و حتی احساسات افراد آن مکان داشته باشد.

کابینت روشویی
کابین روشویی ضد آب مدل 71

سبک دکوراسیون منزل جهت قرار گیری کابینت روشویی

قبل از هر کاری باید سبک مشخصی را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب نمایید. کلاسیک، مدرن و یا گوتیک و …… می توانند یکی از سبک هایی باشند که شما برای خانه خود انتخاب می نمایید. بعد از انتخاب سبک دکوراسیون منزل باید در تمام قسمت های خانه از آن سبک استفاده نمایید. به طور مثال اگر اتاق نشیمن خود را به سبک کلاسیک دکور کردید بهتر است از سبک گوتیک در دیگر قسمت های خانه استفاده نکنید. در غیر این صورت یک نواختی در خانه وجود نخواهد داشت و جریانی آشفته وجود خواهد داشت.

تاثیر کابینت روشویی در دکوراسیون

نقش آشپزخانه در دکوراسیون خانه

آشپز خانه قلب خانه است. بیشتر وقت خانم های خانه دار در آنجا سپری می شود. آشپز خانه ای با دکوراسیون مناسب باعث ایجاد محیطی آرام  می شود که مادران می توانند در آن برای افراد خانه غذا های لذیذ و خوشمزه ای را آماده کنند. وجود میز غذاخوری مناسب در آشپز خانه مهم است. جایی با اندازه ی مناسب که تمام افراد خانواده می توانند با هم وعده غذایی خود را میل کنند.

هود نقش مهمی نه تنها در آشپز خانه بلکه در کل خانه دارد زیرا تمام بو های نامطبوع حاصل از پخت و پز را کشیده و باعث خوش بو ماندن محیط خانه می شود. کابینت ها بیشتر دکوراسیون آشپز خانه را در بر می گیرد. برای مدیریت وسایل در آشپزخانه کابینت ها نقش زیادی دارند.وجود کابینت هایی با اندازه مناسب و کافی باعث سامان یافتن لوازم خانه می شود. جنس کابینت ها می تواند از جنس های ام دی اف، چوبی، فلزی و پی وی سی ساخته شوند.

کابینتی که از جنس مناسب تهیه شده و طرح آن توسط طراح ماهری ارائه شود تاثیر زیادی در دکوراسیون آشپزخانه و منزل دارد. کابینت روشویی شامل کابینت بالای سینک که ظروف در آن قرار می گیرند و خود سینک و شیر آب می باشد. شاید ترکیب این سه مورد به نظر ساده بیاید ولی باید توجه داشته باشید که   کابینت و آینه باکس  می تواند تاثیر بسیار زیادی را در دکوراسیون کل خانه داشته باشد.

متاسفانه امروزه به دلیل گران شدن مواد اولیه ،طراحی و ساخته کابینت با قیمت های گزافی انجام می شود.

نکاتی که باید درباره ی کابین روشویی PVC توجه نمایید

اندازه کابین روشویی موردی است که باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. این مورد باید بر اساس نیاز و اندازه محل بررسی نمایید. اگر محلی کوچک برای گذاشتن کابین روشویی دارید حتما از اندازه های کوچک کابین استفاده نمایید. وجود کابین روشویی بزرگ در محلی که فضای مناسب آن را ندارد باعث انسداد فضا و ایراد بزرگ در دکوراسیون خانه ایجاد می نماید.

تاثیر کابین روشویی در دکوراسیون منزل

رنگ هم یکی دیگر از عناصری است که باید در انتخاب  کابینت روشویی پی وی سی  دقت بسیار زیادی به آن داشته باشیم. معمولا برای این مورد از رنگ های روشن و شاد استفاده می شود. رنگ سفید یکی از انتخاب هایی است که اغلب افراد از آن برای دکوراسیون کابین استفاده می نمایند. برای فضاهای کوچک بهتر است از رنگ های روشن استفاده شود تا فضا بیشتر از آنچه هست کوچکتر دیده نشود. رنگ ها نیازی به معرفی خاصی ندارند. رنگ ها عنصری بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون خانه می باشند. این عنصر باید بر اساس ذهنیت و روانشناسی افراد محیط انتخاب شود. رنگ کابین روشویی خانه می تواند جریان موجود در خانه را بازتاب دهد.

آینه یکی از مواردی است که استفاده آن می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی دکوراسیون دارد. آینه هم باعث بزرگتر دیده شدن فضا می گردد. وجود یک آینه شیک و زیبا در کنار کابین روشویی می تواند فضای بسیار شیکی را به وجود آورد.

الگو و طرح های خاص بر روشویی کابینتی PVC

الگو ها و طرح ها می توانند روح خاصی را به کل خانه ببخشند. هر الگویی داستانی با خودش دارد که آن را وارد فضای زندگی می کند. در طرح ها و مبل های کلاسیک بیشتر رنگ های یکنواخت و طرح های ساده به چشم می خورد. برای پارچه مبل های کلاسیک اغلب اوقات از طرح های پیچیده استفاده نمی گردد. در کل اگر به سبک کلاسیک به طور دقیق نگاهی بیندازیم سادگی را مشاهده می نماییم. دکوراسیون های کلاسیک کمتر موجب خسته شدن چشم می شوند و فضایی آرام بخش را به ارمغان می آورند. وجود طرح های خاص می تواند فضای کابین شما را بهتر نماید.

کابینت روشویی الگانته کابین

مطالب مرتبط
امروزه نوع دکوراسیون و هماهنگی بین تمامی اجزا و المان‌های قرار گرفته در دکوراسیون داخلی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای یافته است. فردی که تصمیم می‌گیرد دکوراسیون خود را در سبک کلاسیک دیزاین کند حتی خرید روشویی کابینتی خود را با ویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک انتخاب و خریداری می‌کند.
دیدگاه‌ها

4 پاسخ

  1. مهم ترین چیز حین انتخاب کابین روشویی سایز اون هست دوستان خیلی رو ابعاد دقت کنن
    ممنون از مقاله مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب